Web Banner Design
Bannerele promotionale trebuie sa aduca vizitatori siteului dvs. Echipa noastra va poate ajuta ca prin bannerele web si prin designul bannerelor promotionale sa atingeti aceasta tinta.
Construim bannere web la orice dimensiuni doriti, insa recomandam si niste dimensiuni standard ale bannerelor. Realizam bannere web sub orice forma, de la bannere statice la bannere animate si bannere flash.
Exemple de Bannere WEB
Reguli in banner design
10 reguli pe care le urmarim atunci cand construim bannere web:
- Un TITLU atractiv si relevant: O fraza scurta, care sa trezeasca interesul audientei si sa-i determine sa dea click pe banner.
- Continut Relevant: imaginile trebuie sa fie relevante produselor/serviciilor pe care le oferiti. Altfel riscati ca, desi il faceti pe client sa dea click, sa fie doar un vizitator al siteului dvs, nu un CLIENT!
- Includerea Siglei si a Adresei siteului: Daca vreti o campanie de branding, acestea trebuiesc OBLIGATORIU incluse. Altfel trebuie avut grija ca bannerul sa nu contina prea multe element si sa se dilueze importanta TITLULUI.
- Apasa aici: Cliseele inca functioneaza. Statisticile arata ca cea mai buna chemare la actiune este inca "Apasa aici".
- Dimensiune redusa a fisierului: marimea bannerului trebuie sa fie cat mai mica pentru a se incarca repede, sa nu faca audienta sa astepte pentru vizualizarea lui.
- Banner animat sau static: Bannerele animate genereaza in medie cu 30% mai multe clickuri decat cele statice. Cele statice insa sunt mai bune fiindca sunt mai mici, se incarca deci mai repede si pot avea o grafica mai calitativa pentru ca pot folosi mai multe formate
- Cat de lunga sa fie animatia: Studiile arata ca in medie un surfer nu urmareste mai mult de 10 secunde TOP-ul unei pagini, deci daca bannerul nu este situat acolo, timpul poate scadea si mai mult. De aceea e de rpeferat ca animatiile sa fie cat mai scurte ca sa nu isi piarda din eficacitate.
- Bannere Flash: animatiile Flash se apropie calitativ de productiile cinematografice, daca sunt facute cum trebuie. De asemenea pot fi interactive, astfel incat sa atraga atentia si mai mult a vizitatorului.
- Mai multe bannere pentru o singura campanie: daca nu ati facut in prealabil un studiu de audienta sa stiti targetul exact, este putin probabil ca un singur banner sa acopere preferintele audientei. De aceea se recomanda folosirea a minim 5 bannere prin rotirea acestora, pentru a putea acoperi o audienta cat mai mare.
- Bannere Web Profesionale: degeaba faceti orice fel de bannere daca imaginile si grafica nu sunt perfecte - imagini pixelate, difuze iar textele sunt greu de descifrat. Deasemenea, bannerul trebuie afisat la dimensiunea creata, altfel pot exista distorsionari.